Hitto miten ihana ilma ulkona onkaan. Olin Tahvon kanssa 2h ulkona kävelyllä ja käytiin samalla hoitamassa asioita. Aikaisemmin, kun olin vielä entinen itseni niin kävelleen asioiden hoitaminen ei olisi ollut ensimmäisenä mielessä mutta nyt kun kiloja on karissut ja kuntokin noussut niin mikäs olikaan sen nautinnollisempaa kuin kävellä tuolla kaikessa rauhassa nauttien siitä mitä tekee. Mietinkin että jos iltapäivällä on yhtä hieno sää kuin nyt, lähden kävellen hakemaan ensi viikon ruokapakettini. Matkaa on suuntaansa n 2.5km joten jos sen jaksaisi kävellä edes takaisin, ei tarvitsisi lähteä illalla erikseen salille vaan saisi olla ihan rauhassa kotona. Tuota kävelyhommaa pitäis harrastaa enemmänkin mutta saa nähdä miten sitä saisi itsestään irti...

Huomenna olis taas kohdattava eräs koetinkivi. Olisi peliporukan miitti jossa olisi tarkoitus nauttia myös jotain syötävää. Itse olen hieman epävarma siitä millainen ruoka olisi omassa tilanteessani parasta nautittavaa joten laittelin sitten Cambridge-konsultilleni sähköpostia. Olen luonteeltani sellainen että mun täytyy olla täysin varma siitä mitä teen, ennen kuin teen joten jos en saa kysymykseeni vastausta niin jää ruuat syömättä ja tyydyn vain nestetankkaukseen. Ei tuo tankkauskaan ole itselle mikään ongelma mutta pakko kysyä, jos kiusaus käy ihan ylivoimaiseksi niin tietää miten toimia. Ei sitä kuitenkaan ihan heti kehtaa pois lähteä jos paikalle pääsee.